6/11/2012

Histories d´Adoptats. Publicat per el Diari Ara 10 juny 2012

Reportage sobre historias de adoptados (Publicado en catalán) en el Diari Ara



REPORTATGE

Històries d'adoptats

Fa unes dècades adoptar no era fàcil ni socialment acceptat, i sovint se silenciava la veritat. Molts fills adoptius han hagut de recórrer en solitari el camí fins a l'edat adulta i construir una identitat pròpia sols o amb l'ajut de professionals. Alguns ens expliquen la seva infantesa i com van superar l'abandonament. Tots recomanen als pares explicar sempre la veritat i assumir des del principi que les necessitats d'un fill adoptiu són diferents que les d'un de biològic.
"Als 15 anys em vaig tancar en mi mateixa. Pensava que el fet que la gent es fiqués amb mi era culpa meva, perquè era diferent, i dels pares, per posar-me en una situació en què jo era la rara . A l'institut em deien «negra de merda» cada dos per tres… Allò m'estava minant i vaig començar a dur una doble vida. A casa volien que sortís amb els amics i anés a la discoteca, però com que ja sabia que tindria ...


No hay comentarios:

Publicar un comentario